Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Doveztodal s.r.o.

Kubelíkova 1224/42 Žižkov, Praha 3, 130 00hodnocení: 4.30hodnotilo: 10celkem recenzí: 2

 recenze

Eduard M

 Vážení,

 

důrazně varuji před tímto prodejcem a dovolil jsem si sepsat celý průběh nákupu V60. Praktiky prodejců jsou jak z 90. let a rozhodně u nich neočekávejte nějakou slušnost nebo snahu dostát slibům.

Hledali jsem nějaké slušné auto a odepsali asi na 5 inzerátů na internetu. Oslovili jsme Matěje Horňáka z firmy Výběrová auta, aby se mi na vybrané kusy podíval po technické stránce, protože autům nerozumíme. První prohlídka v řádném autobazaru, kde bylo vyhlédnuté auto, dopadla zamítnutím nákupu vozidla. Zjistil, že vozidlo bylo vytopeno. Pak se ozval pan Mánek na jehož inzerát se také reagovalo. Pan Mánek poslal fotky několika stran servisní knížky. Pan Horňák jel vozidlo prověřit koncem května k panu Mánkovi domů. Nafotil stav vozidla a to, co bylo možné zjistit na místě tzv. bez dílny. Stav ujetých km byl 196.553 km. Následně pan Mánek (kamarád pana Bartoše) zaslal fotky velkého TP, kde se zjistilo, že není vlastníkem vozidla. Pan Mánek uvedl, že vozidlo jen používá cca 1,5 roku a je psané na firmu jeho kamaráda. Dal nám kontakt na pana Patrika Bartoše, jednatele té firmy. Rozhovor s panem Bartošem nic přínosného nepřinesl. Pan Patrik se jen vytahoval, že je velkopodnikatel, co vozí ze zahraničí 30 aut měsíčně a najede 6 tisíc km. Nicméně pan Mánek uvedl, že se vozidlo blíží do bodu, kdy bude potřeba vyměnit olej, což prý máme udělat za měsíc. Že vozidlo bude vyžadovat olej hlášením na palubní desce, ale že se nemáme lekat (pozn. Vozidlo nemá klasickou měrku oleje. Má elektronickou uvnitř prostoru, kam se olej doplňuje.)

Následně se prověřil OR a zjistilo se, že vlastníkem je společnost se základním kapitálem 100 Kč a v roce 2021 měla společnost bez hmotného majetku záporný vlastní kapitál -3.265 tisíc Kč. Matěj říkal, že už máme možná pracovní deformaci a nesmíme být v hodnoceních tak přísní, protože podobných firem je v OR takřka 50-80%.

Koncem května nás kontaktovala paní Agáta Vaicová. Nejprve se představila jako pracovnice firmy a že vyřizuje smlouvy, faktury atd., protože je pan Patrik Bartoš v zahraničí. Na prodej a předání auta docela tlačila a je pravdou, že se nám vozidlo dle fotek líbilo. A navíc uváděli, že je u něj možnost odpočtu DPH.

Tudíž jsme se rozhodli, že auto koupíme na společnost. Nejdřív se však museli urovnat vztahy mezi společníky u notáře. Mezitím paní Agáta Vaicová tlačila na prodej, takže se počátkem června zajelo do Olomouce.

Už koncem května paní Agáta posílala smlouvy, které vykazovaly vady (jiný název společnosti, jiné DIČ atd.). Do smlouvy namotala dvě společnosti najednou „Dovez to blíž s.r.o.“ a „Dovez to dál s.r.o.“. Chtěli jsem řádnou smlouvu. Paní Agáta tvrdila, že smlouvu opravíme na místě u ní, pak po cestě na Olomouc, že nemají kancelář, protože jsou stále v terénu. Pak že nemají tiskárnu a na místě nás navedla do obchodního centra v Olomouci, kde nebyla možnost ani elektřiny i když jsem tu tiskárnu dokonce vezli s sebou. Paní Vaicová vytáhla na místě smlouvu tu úplně první, kterou jsme jí rozporovali. Pokusili jsme se na místě dopsat do smlouvy alespoň nějaké základní informace, aby alespoň něco bylo písemného. Paní Agátu stejně hlavně zajímaly peníze. Zároveň se dohodlo, že se musí udělat řádná smlouva, řádné pokladní doklady, řádná faktura a pojištění a přepis vozidla, že se sejdeme v Praze a vyřídíme vše a popodepisujeme. Paní Vaicová ukázala plnou moc od svého syna (Patrik Bartoš) s tím, že její syn většinu času není v ČR. Objednali jsme výměnu oleje na konec června dle rady pana Mánka.

V průběhu června se ve věci nic moc nedělo, faktura nedorazila, ani nic jiného. Paní Vaicová psala, že má hodně práce a je v terénu. Má prý hodně rozvážení aut. Nicméně V60 se užívala a po 14 dnech začala hlásit, že chce nejprve 0,5 litrů oleje a za 2-3 dny znovu chtělo 0,5 litrů oleje, tudíž že sežrala na 1000 km 1 litr oleje. Pan Bartoš (prodejce) tvrdil, že je to v pohodě a normální. Nicméně vyžadoval, aby vozidlo prohlížel výhradně jen servis s kterým spolupracuje. Dělá mu prý všechna auta a tvoří 40% obratu tohoto servisu. Nabídl termíny kontroly vozidla 4.7., 12.-14.7.2023. Domluvil se termín nejbližší 4.7.2023. Tudíž jsme u nás objednanou výměnu oleje tady zrušili. Chtěli jsme, aby pan Bartoš byl přítomen hledání závady, ale to odmítl a tvrdil, že stačí jeho kolegyně. Nevím na co si hrál, když se vědělo, že Agáta Vaicová je jeho matka. Zároveň tvrdil, že technické záležitosti vyřeší přímo jednatel pokud by nebyl on v ČR. I toto písemné sdělení mi přišlo divné, protože společnost má jen jednoho jednatele, a to pana Bartoše. Nejprve nabízel, že v rámci vstřícnosti se někdo od nich pro auto zastaví a odveze ho na kontrolu do jeho servisu do Olomouce. To jsme odmítli, protože bychom v ten moment neměli peníze ani vozidlo, které ještě nebylo přepsáno. Nebyla faktura. A smlouva má vady.

Problémy a pochybnosti byly sděleny i paní Vaicové. Ta najednou úplně otočila, přestala být příjemná a začala nás obviňovat, že jsme závadu způsobili za těch ujetých 1000 km a že na všechno mají právníky, kteří pro ně pracují zdarma. Ten náhlý obrat v chování nás hodně zarazil.

Oslovili jsme i soudního znalce, který potvrdil, že se jedná o abnormální spotřebu oleje a bylo by vhodnější od smlouvy odstoupit. Po tomto sdělení panu Bartošovi tento začal ječet v telefonu a obviňovat, že auto není přepsané. No, jak by mohlo být přepsané, když jsme od nich neobdrželi plnou moc a další listiny. Dokonce panu Bartošovi vadilo, že by abnormální únik oleje mělo řešit Volvo v Průhonicích nebo ve Stodůlkách. Vadila mu i účast soudního znalce. Vyčetl také, že jsem nevyužili jeho „výhodnou“ nabídku, že auto odveze někdo od něj. Dnes to vidím jako pokus o jasný podvod. Neměli bychom auto a z osob v exekucích bychom nikdy nedostali peníze zpět.

Nicméně se vyhovělo v tom, že auto prohlédne servis vybraný panem Bartošem. Po cestě do Olomouce (250 km) probíhalo neobvyklé bombardování SMS zprávami ze strany pana Bartoše i jeho matky Agáty Vaicové. Servis jsme našli, udělal se zakázkový list a automechanik se servisu se začal autem zabývat. Náhle přijela paní Agáta Vaicová (nebo Vaic, uvádí se na různých místech různě). Jak přijela paní Vaicová, tak začala hystericky vyváděla, sprostě nám nadávala, chtěla mi auto zadržet, sebrat SPZ z vozidla, abychom nemohli odjet, přičemž odmítala vrátit peníze z ceny vozidla. Jejich technik vozidlo nějak prohlížel i při výstupu paní Vaicové. Zjistil jen, že opravdu došlo k dalšímu "sežrání" oleje cca l litr a že tedy závada někde bude, ale není schopen zjistit kde. To chování paní Vaicové bylo hodně divné, dokonce chorobné. Takovou agresivní reakci málokdy vidíte. Původně bylo s panem Bartošem domluveno, že se bude zjišťovat závada a na základě zjištěných informací se dohodne následný postup ve věci. Ale jak se zdá, jednalo se o vylákání s autem do Olomouce s úplně jiným záměrem. V závěru jsme telefonicky museli přivolat PČR. Díky policistům se podařilo z místa odjet. Tohle rozhodně nebylo běžné reklamační řízení.

Servis v Olomouci vyměnil olej, zjistil, že došlo k dalšímu úniku oleje, ale nezjistil příčinu. Servisní práce jsme na místě uhradili.

Protože to chování bylo opravdu vyjímatelně odporné, zagooglili jsme. Hledání mě dovedlo na stránky sdružení SOVA (Sdružení na ochranu vlastníků automobilů) a na stránky ochrany spotřebitele a mnoho automobilových diskusních fór. V minulosti psali právě i o paní Agátě Vaicové a společnostech, které prošla (AUTO Sstory, TripleDue s.r.o., WYFuture s.r.o., Cars & Boats Import s.r.o., ANBULCHER BUSINESS GROUP atd.). Tyto společnosti prováděly stáčení kilometrů, neodvádění DPH, falšování servisních knížek a další nekalé a někdy i násilné praktiky. Obáváme se, že se paní Vaicová z trhu s vozidly nikdy neodešla, ale funguje teď spolu se svým synem, kterého dobře zaučila. A pokračuje v nekalých praktikách. Viz TV reportáž:https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/163958-autobazar-pretaci-tachometry-majitele-ceka-soud ( Autobazar přetáčí tachometry. Majitele čeká soud | TN.cz (nova.cz) )

Na provizorní kupní smlouvě jsou špatně uvedeny najeté km. Ještě v době, kdy jsme auto ani neviděli, pan Horňák zaznamenal 196.553 km. Paní Vaicová napsala na ten její papír 186.700 km.

Servisní knížku, řádnou fakturu a smlouvu jsme do teď neobdrželi. Po ingerenci právníka přišla alespoň plná moc k přepisu, ale i tam je uvedeno špatně VIN. Uvidíme jak se s tím popasuje úřad.

Důrazně proto varuji před těmito lidmi, aby nebyl nikdo další, kdo se nechá vmanipulovat do jejich praktik.

 

 

 

 

 

 

 

 


Petr Bouček

 velice Dobrá zkušenost musím každýmu doporučit za ochotu jednání rychlost prostě V dnešní době To snad ani není už normální,Upozornili mě na špatný stav vozidla který jsem si vybral a Jeli zpátky 900 kilometrů z Německa Jelikož jsem neměl vybraný náhradní řešení.Během pár dní jsme našli jiný vůzKterý se po prohlídce zdál v pořádku a během pár hodin byl doma.Kdyby se někdo rozhodoval jestli si nechat dovézt auto z Německa tak určitě tuto firmu mohu doporučit klidně se mi můžete ozvat na můj e-mail a já Sdělím podrobnosti jak to probíhalo.Určitě s touhle firmou to nebude krok vedle