seznam autobazarů
hodnocení autobazaru
autobazar
Auto ESA
hodnocení: 4.50hodnotilo: 11605celkem recenzí: 425recenze
Jiří Nohel
Roman siroky
Nevěřte stránkám autoesa ohledně financování. Po telefonu žádný problém, tak jsem chtěl auto za 330tis, akontaci 70% a zbytek (99tis.) na splátky bez navýšení, ale při osobním jednání v Brně mi bylo řečeno, že co je na webu už neplatí a že jestli chci auto, musím si vzít úvěr s tím že přeplatím o 60tis. takže auto mi vyšlo na 390tis. Takže do esa už nikdy, nefér jednání
Jiri P.
Varuji před praktikami u výkupu v AUTOESA Štěrboholy! Volali mi, že mají o auto velký zájem, protože mají kupce, který preferuje nákup tohoto vozu na splátky, několikrát jsem se ptal, zda s cenou souhlasí a byl jsem ujištěn, že udělají maximum. Domluvená schůzka proběhla rychle, technik si vůz projel a následně nás poslal do čekárny na 15 minut a auto si vzali na zvedák. Potom to začalo...že jsou zde kosmetické vady na laku a nabídnul cenu o 60 méně... zeptal se kolik je mé minimum a šel se poradit do kanceláře. Lepší cenu nedal a začal tvrdit, že je auto cítit benzínem jako favority z 80. let a ať si ho necháme určitě prohlédnout, aby se nám nevznítilo... vzhledem k tomu, že byl motor čerstvě po generálce a benzín po cestě tam cítit nebyl, tak jsem začal mít vážné podezření... při odjezdu byl benzín cítit z ventilace velmi silně a následná inspekce v servisu odhalila povolené benzínové potrubí - vyjádření servisáka - toto se nemůže povolit samo. Obrázek si udělejte sami, ale tohle je opravdu za hranou!!!
Augustin Rýpar
Dobrý den. Obchodník mi zavolal v neděli odpolene 15.10., že má zájem odkoupit můj vůz Ford S-MAX, který jsem inzeroval na Bazoši za kupní cenu 190 tis. Kč a že za tuto cenu mají velký zájem o vůz, abych auto dovezl na pobočku a technik provede výkup vozu. Tak jsem napsal e-mail, aby technik o tom věděl, že s autem přijedu přímo obchodníkovi a zajistil výkup na dohodnutou cenu. Jinak bych tam nejel. Bez reakce. Tak jsem tam zavolal na zákaznické centrum a sdělil, že jsem jim psal bez odezvy a že bych příjel v pondělí dopoledne 23.10. Pak si telefonicky ověřovali zda už jedu. Když jsem dorazil na pobočku v Českých Budějovicích, tak byla provedena důkladná lustrace vozu technikem včetně velké projíždˇky a nafocení. Bylo mi sděleno, že musí vše odeslat na centrálu ke schválení a pak se dohodneme dál. Jenže přišel, že centrála sdělila výkupní cenu podle toho jak je auto na trhu na 124 tis. Kč tj. 66 tis. Kč méně. Takže tato blamáž mě stála 80 km jízdy autem tam a 80 km jízdy zpět. Vyzvednutí auta z komisního prodeje z důvodu vážného zájmu auto ESA a o ztrátě času jednoho dne ani nemluvím. Fakt si dělají z lidí blázny, neuvěřitelné.
Nechci Uvest
Přidám se s negativní recenzí na Auto ESA (09/2023) týkající se odprodeje auta.
Prodávali jsme Peugeota 308SW kombi, r.v. 2010, vlastní inzerce, 1. majitel, CZ původ, 151 tis. reálných km, servisní kniha, servis Domanský, 2. sada kol, inz. cena 100 tis. Kč. Ihned přišla SMS "Dobry den, mame znacny zajem o Vase vozidlo. Za Vas vuz nabizime aktualne nejvyssi moznou cenu, a to ihned na ruku. Vyridime za Vas veskerou administrativu a prevezmeme vsechny zaruky. Navic mate moznost dalsich vyhod vcetne kompenzace nakladu na PHM. Volejte zdarma Auto ESA 800555555." tak jsem si řekl, že to zkusím a domluvil se, že s autem dojedu do Štěrbohol (v Praze).
Po příjezdu na místo cca po 5 min. přišel technik, vyptal se na běžné věci (bourané, CZ původ, 1 majitel atd.) a že půjdeme projet. Řídil technik, jel jak pilot a vymetl snad každý kanál. Dokážu pochopit, že potřebuje zjistit, jak jde auto za plynem, jak brzdí, zda mlátí něco na nápravách atd. Dost špatně to ale působí na stávajícího majitele auta, což je jim určitě fuk.
Po návratu sdělil, že dá auto na zvedák, nafotí, zkontroluje lak a pošle na oceňovací oddělení a že to zabere cca 30 min. Šel jsem do nejbližšího OC, odkud jsem se vrátil za 45 min., technik samozřejmě nevolal. Tak jsem došel do jejich kanclu, prý "dobře, že jste tady, jděte k vozu". Auto bylo doposud na heveru a osobně mi 13 let starý P/eugeot přišel ok - dílčí koroze na podvozku po 13 letech samozřejmě je, ale že by bylo něco hodně chyceného, to ne. Spíš mě překvapilo (protože mě nechal čekat určitě dalších 10 min., tak jsem měl čas si to zespoda dobře prohlédnout), že je to zespoda relativně na svůj věk ok.
Po těch cca 10 min. přišel a začal - zboku povrchové vady (levé zadní dveře ve spodní části škrábnuté cca 50 cm - to tam skutečně je). Přední kotouče a destičky K.O, tak mu říkám, že destičky byly měněné, tak si na ně ještě posvítil a říká "aha, máte pravdu". No a na závěr svítil mezi krycími plasty někam na spodek motoru u převodovky a prý že tam je olej, takže zřejmě nějaké úniky a že se neví odkud. Tak mu říkám, jestli to auto nechtějí, tak ať to řeknou a on že chtějí každé auto. A že za toto auto nabízejí 75 tis. Kč. Podotýkám inzerovaná cena byla 100 tis. Kč a troufám si tvrdit, že je tržní - sami měli na place stejného Peugeota o 2 roky staršího za 120 tis. Kč.
Když jsem slyšel 75 tis., zeptal jsem se ho, jestli si dělá legraci a jestli auto vůbec viděl - 1. majitel, CZ původ, servisní kniha, reálný nájezd km podložený servisní knihou, kompletně vyčištěný interiér (plasty, sedačky, kufr) atd. Relativně rychle jsem mu řekl, ať navalí zpátky techničák, sundá auto z heveru, že pojedu. Tak ještě něco blekotal jestli 80 tis. by nestačilo, to už jsem neposlouchal, nastoupil a odjel.
Vladimír Světinský
AutoEsa Liberec, tuto pobočku mohu jen doporučit. Velice příjemné jenání. Po výběru vozidla bylo zamluveno a převezeno z Brna na pobočku v Liberci. Poté nás informovali o tom že vozidlo připraveno k vyzvednutí. Vše velice rychle vyřízeno a odjezd z vozidlem domů. Nastali komplikace z vozidlem a telefonát z pobočkou kde mi rychle pomohly a po návratu domů, vozidlo jezdilo bez problémů několik dní. A oběvily se opět ty samé problémy a telefonát pro radu co dělat v této situaci. Zavezl jsem vozidlo dle rady do nejbližšího servisu Opel. Závada byla nalezena a opravena. Poté jsem jednal ze servisním střediskem AutoESA, kde mě bylo vše vysvětleno a zaslány doklady a foto poškozených dílů formou emailu. Následující den jsem obdržel celou částku opravy na bankovní účet. Ano stane se to, že u ojetého vozidla mohou být díly vadné a nemusí se to projevit ihned. Mohu jen napsat že se k mému problému se AutoESA postavila vstřícně a vše bylo opraveno. A jednání vinikající. Mohu jen doporučit.
Adam Novak
Kupoval jsem pred mesicem prvni auto. Auto je v poradku a jezdi super.
Co bych chtel ale zminit je pristup k zakaznikum. Nonstop mi nabizeli auta ktere nemeli. Nebo ty jejich splatky bez navyseni... 10x reknu, ze nepotrebuju, porad mi to cpou. Tak si reknu, vyzkousim to, penize se mi hodi jinde. Ve vysledku to dopadne tak, ze sulin na pobocce na me zacne hrat divadlo, ze to neni tak jednoduchy a ze to nedavaj kazdemu bla bla bla... To mi prislo fakt moc. Jestli vam bude nekdo nabizet 12 splatek bez navyseni - odmitne te to. Usetri vam to hodne casu + je tam skryty poplatek pro zarizeni toho financniho produktu, takze se to stejne nevyplati.
Takze ve vysledku me fascinuje, jak clovek s dobrou naladou a penezi, co si prijde do Auto ESA pro auto, protoze ho chce. Odchazi znechuceny z absolutne zbytecnych prutahu a divadelnich predstaveni.
Priste vyzkousim jineho prodejce
Olesia Bian
Auto jsme kupovali 1.6.2023 Audi A3 2009. Auto vypadalo při prodeji v pohodě. Skákali tam kolem nás a říkali, že mame 55 dní na případnou reklamaci skrytých vad nebo případnou výměnu auta. 16.7.2023 nám v autě odešlo olejové čerpadlo, což skrytou vadou je! Když jsme to přišli nahlásit na pobočku v Brně, tak si nás už nikdo nechtěl všimnout. Řekli nám, že mame sepsat reklamaci ve formuláři na jejich stránkách a čekat. Nicméně jsme tam vydrželi hodinu než si nás někdo všiml. Přišel manažer a sepsal s námi reklamační protokol, vůbec ho nezajímaly žádné detaily, jen nám řekl, že se s námi do 3 dnů spojí technik a na auto se podívá. Nicméně se tak nestalo. Přesně na 3 prac. den jsme obdrželi e-mail z reklamačního oddělení z Prahy, s tím, že je reklamace zamítnutá. Důvod zamítnutí byl rozepsaný na 3 A4, který mají zřejmě předchystaný pro všechny stejný a ani si nedají práci, jej upravit pro konkrétní případy. Text hlásil, že auto bylo užívané cca 2,5 měsíce což vůbec není pravda. Dále se odkazují na předávací protokol, ve kterém bylo psáno: únik oleje, hlučnost, kouřivost, a že jsme se stavem vozidla seznámeni. Nicméně jsme se při koupi vozidla na zmíněné vady v protokolu ptaly, na což bylo nám řečeno, že se předávací protokoly generují automaticky dle roku vozidla, a že tyto vady jsou zapsané ve všech před. protokolech vozidel stejného roku. Závěr: POZOR ať se také nenachytáte! Předávací protokol a odpověď na reklamaci mají předchystanou takovým způsobem, abyste bez pomoci právníka nemohli nic udělat. Počítá se s tím, že se na to každý vykašle a raději si za ty peníze auto sám opraví. Zpívají vám hezky jen když se vás snaží nalákat na koupi a vytáhnout z vás peníze, pokud se však něco pokazí, tak se vámi už nikdo nechce bavit. UŽ NIKDY VÍC!
Martin Padělek
Rozhodně nedoporučuji, podvodníci a slibovači. Prodával jsem auto, volali mi, jak "mají již kupce a ať okamžitě auto přivezu, že cenu akceptují bez výhrad atd" no dorazil jsem i s malými dětmi, přestože, že jsem objednaný na čas, tak jsem tam strávil 2,5 hodiny čekání (opakuji opět s dvěma malými dětmi) a přesto, že tvrdili, jak mají kupce, cenu akceptují tak najednou bylo vše jinak. Za auto nabídli o 140 tis méně, hluboko, velmi hluboko pod nejlevnějším autem na celém trhu, které je výrazně olítanější. Najednou žádný kupec neexistoval a jediný důvod, takto nízké výkupní ceny bylo stáří a počet najetých kilometrů, které byly jasně uvedeny v inzerátu, na který mi sami reagovali. Takže podvod, klam a absolutní neúcta k času druhých lidí. A navíc nevím, co tam dělali 2,5 hodiny, opravdu vrchol bezohlednosti a arogance. Nikdy více mě tam už nikdo neuvidí. Martin Padělek, Ford Tourne Custom.
Jakub Sekuj
Totálně neprofesionální přístup, jednání jak s děckem a všemožně přemlouvání. Do prdele je mi jasný, že to chceš prodat a mít hezkou výplatu, ale když řeknu ne, tak to prostě nechci. Auto na fotkách nádherný, ale když se přijdu na auto podívat, tak je tam skrabanec pomalu přes celej bok (někdo to asi krasne projel klíčem) a prodejce mi na to odpoví, že to je nic? :D
Nebýt chladná hlava, tak je tam všechny profackuju, takhle se chovat k zákazníkům, to je opravdu umění.
Četl jsem tak 100 recenzi na auto ESA a všechny stížnosti jsou ve finále úplně stejné.
-všemožně premlouvani, čekání jak debil, strašný přístup, pomluvy a posmechy mířené na zakazniky
Jo a nejlepší otázka byla od pana manažera: "čím jako budete jezdit?" Odpovídám: "no zatím MHD, než najdu jiný". Na tuto odpověď jsem dostal výsměch a poznámku, že oni už auto s kolegou mají. Jasný, ale já nemám 250 kg a dokážu bez toho auta žit. Totální kreteni
Dělejte s tím něco, tohle je absolutně nepřijatelný.
Patrik Belko
Ponúkate nereálne auta ,cenu udate úmyselne nízku len aby ľudia zavolali a v zápati ponúkate raz tak drahé auto volal som vám pred týždňom a konkrétne vozidlo stále máte v ponuke čo ste mi povedali že sa pred týždňom už predali!!!!zavadzate zbytočne poctivých občanov!!!hamba vašej firme a majiteľovi!!!!
R J
Na pobočku jsem dorazil před 18. hodinou s tím, že mám zarezervovanou prohlídku vozu a případný protiúčet. Překvapilo mě, že jsem se o kupovaném voze vlastně nic nedozvěděl, protože pracovnící, co se na mě střídali nic nevěděli. Co bylo ale zarážející, že po zmínce o autu na protiúčet od se prvního okamžiku chovali tak, jako by už bylo jejich a nastala lustrovačka a upozorňování, co kde je špatně nebo by se mohlo pokazit. Po uplynutí několika hodin čekáním na pobočce jsem se nakonec rozhodl odjet novým vozem a původní mé jim nechat. Kdybych nezažádal náhled do cebie, nikdo by mi ji ani neukázal. Další překvapení nastává v okamžik, kdy se dozvídám, že za prodej mého vozu si drze účtují poplatek 3000Kč na přepis, následně požadují urgentně do 2 dní ověřit zplnomocnění a poslat datovou schránkou (dalších +60.-). Odjíždím až ve 22:40 s tím, že mám čekat na další instrukce. Velké překvapení nastalo v okamžik, kdy jsem další den objevil své prodané auto na stránkách ESA s nárůstem ceny o 60.000, než byla výkupní! A to se jednalo o hodnotu, přesahující částku 200tis, takže žádné auto za statisíce, kde by se dalo bohatě navyšovat. Ani si nechci představit, kolik na mě vyrejžovali na prodeji vozu, kterým jsem odjel. Říkám si, OK. Je to prostě nechutný byznys, ale je to tak. Poslední kapka ale přišla, když mi konečně dorazil velký a malý TP a já se dozvěděl, že si mám auto přeregistrovat na sebe. Krucinál, oni si řeknou 3 tisíce za přepis u prodaného, když je to běžně za 800Kč a ještě si to mám sám oběhat?! U ostatních autobazarů je automatika, že přepis proběhne rovnou na nového majitele. No, zlatá Áčka a to se na ně nadává.
Pavel Bednář
Absolutně příšerné jednání se zákazníkem, kterého si sama ESA pozvala!
Nejdřív Vás po telefonu ukecaj aby jste přijeli, že mají velký zájem o odkup, pošlou kupón na benzín, pak nakonec nic nekoupí (no to se stát může) a kupón neproplatí, hnus :-(((.
Škoda času, vyhnout se velikým obloukem.
Pavel Kameníček
Zdravím, prodával jsem auto v AutoESA, kde mi řekli, že vůz má stročený tachometr o 100 000 km (tachometr ukazoval 193 000 km). Ukazovali mi i graf, kde to bylo vidět. To snižuje cenu vozu, cenu snížila i svítící kontrolka motoru. V AutoESA mi zdělili, že vše opraví a budou vůz prodávat s tím, že je stočený. Dostal jsem tedy 7 500,- včetně poplatků. O 2 týdny později se již vůz objevil na inzerci za 39 000,- s tachometrem 193 000 km. Byl jsem se na vůz podívat a o stočených kilometrech nic nevěděli a kontrolka motoru stále svítí. V kanceláři pak tvrdili, že o ničem neví, ale nemohou zaručit kilometry i přes to, co mi předtím řekli. Závěrem, vůz má buď skutečně stočený tachometr a nepřiznají to nebo to byla lež, aby mi nemuseli dávat více peněz. AutoESA rozhodně nedoporučuji!
Pavel Kráčmar
Vybral jsem si na cenu vůz,ale byl v Chebu.Ihned(neděle) jsem musel na pobočce složit vratnou zálohu 2.000,- na dovoz.S operátorkou domluveno že vůz bude v pondělí,nejdéle v úterý v HK.Ve středu jsem odjížděl pracovně mimo HK.Prý není problém.V úterý odpoledne mi volal další operátor,že vůz je stále v Chebu je na něho složena záloha.Na to jsem mu zdělil že objednání ruším a jdu si do HK na pobočku pro onu zálohu.OMYL....prý se nejedá o vratnou zálohu....NEMÁM NÁROK....ŽEBROTA.....MUSÍ NA TOM BÝT ZLE,KDYŽ OBÍRAJÍ LIDI ZA KAŽDOU CENU....ŠMEJDI ! Tolik po očka Auto ESSA Hradec Králové
Miloš FFC
Dobrý den,
sděluji Vám všem svoji osobní zkušenost s nákupem zánovního osobního vozidla zn. Škoda Kodiaq. Napíšu vám to v bodech, jaký to mělo průběh.
Prodejce pobočka Auto ESA na Černém Mostě Praha:
· vozidlo jsem zakoupil na pobočce v Praze na Černém Mostě
· po měsíci od zakoupení jsem musel urgovat TP a PM k přehlášení i když při zakoupení slibovali, že vše zařídí a nemusím se o nic starat a TP s převodem zašlou poštou na moji adresu
· při zakoupení jsem hradil 5tis. na administrativní úkony k přehlášení a na evidenční kontrolu a nic takového se nestalo – CHCI vrátit 5tis. a do dnešního dne se tak nestalo – nevrátili ani korunu
· všechny dokumenty k přehlášení odeslali, až po mé osobní návštěvě na pobočce na Černém Mostě, kde jsem byl hodně nepříjemný, protože v jejich systému nebyla uvedena doručovací adresa a nejsou schopni po měsíci a půl vzít do ruky tel. a zavolat, že někde udělali chybu
· po urgenci mě zasílali originál TP na sídlo spol. v Praze sděluji, že jsem jim několikrát sděloval provozovnu a korespondenční adresu
· evidenční kontrolu jsem si zařídil a platil sám
· PM odeslali po mém sdělení a ataku (urgenci), jak to mají udělat prostřednictvím DS na uvedený úřad - evidenci vozidel k převodu vlastníka
· přehlášení na evidenci vozidel jsem si zařídit a platil zase sám
· kopii TP jsem zaslal několikrát na e-mail, který mě stále vyzívá a obtěžuje k doložení podkladů k přehlášení zakoupeného vozidla
· od zakoupení vozidla mě stále chodí informativní sms a e-mail o doložení podkladů k přehlášení osobního vozidla, i když jsem několikrát jak tel., tak i písemně sděloval, že je dávno přehlášeno (převedeno) a důrazně žádám o zrušení těchto informativních a obtěžujících zpráv. Do dnešního dne se tak nestalo. Bordel, jak má být.
· dnes mě přišel dopis e-mailem, že pokud nedoložím kopii TP, tak na mě dají TO nebo žalobu s pokutou 50tis.,……. to je neuvěřitelné. Tak jsem jim na to napsal, ať to zkusí, protože moje spol. má své právní oddělení a rádi naši právníci do tohoto sporu půjdou a vyinkasují náklady za jejich prohru.
Na konec můžu zhodnotit jen to, že jsem si na začátku říkal, že nikdy do takového bazaru nepůjdu, ale vozidlo bylo pěkné najeto 10tis. km (referenční vůz) s historií, tak jsem to překousnul a koupil OA. Dopadnulo to tak, jak jsem očekával.
Nedoporučuji a dávejte si opravdu pozor na ujednání při zakoupení vozidla a nechte si jednotlivé úkony, co má prodejce udělat včetně termínů do kdy to má udělat, dát do kupní smlouvy či protokolu, který bude nedílnou přílohou. Dejte jim tam i ujednání, když to nesplní, tak budou penalizovány částkou 50tis. Kč, ať je ujednání oboustranné a vyvážené pro obě strany.
S pozdravem MK nespokojený kupující
Petr Petr
Dobrý den , takže moje hodnocení je takové ze jsme koupili automobil , po hodině od koupi při cestě domu se pos****. Ihned jsem volal na pobočku a samozřejmě ze auto vrátit nejde jen přes reklamaci. Okkk auto jsme dali do reklamace kde nám pan technik řekl ze si auto máme nechat za svoje peníze prověřit v servisu. To jsem neudělal a chtěl jsem auto zavést na pobočku aby si to prověřili sami tam auto měsíc stalo bez jedine odpovědi až jsem podal navrh na odstoupení od smlouvy protože reklamace nebyla vyřízena do 30 dni tak mě pan s pobočky volal ze mám přijet podepsat odstoupení od smlouvy a ze motor v autě je uplne na odpis a ze auto sesrotuji. V pohodě to jsou ty jejich prověřené auta. Po odstoupení od smlouvy se za jeden den auto objevilo znovu na jejich stránkách v prodeji. Hnus chudák člověk co si ho koupi. Mám chuť to dat do novin hlavně Plzeňskou pobočku a pana manažera za lživé informace k automobilu. Tahle firma je odpad ruce pryč !!!!!!!
Tomáš Bloudek
Poplatek 5800,-Kč za prověření auta a prodávajícího je nákladem kupujícího, nemá tedy být účtován prodávajícímu. O poplatku jsem se dozvěděl až po té co jsem čtyři hodiny čekal na vyřízení prodeje, v představě, že vyjednaná cena je konečná. Z poplatku jsem sice nakonec dostal 50% slevu, přes to takové jednání nedělá dobrý dojem.
Eva P.
Všechno špatně.
Celková doba strávená na pobočce pronkoupi auta 4.5 hodiny přesně!!!
Přijeli jsme si pro konkrétní domluvený automobil, schůzka domluvená telefonicky, po cestě nám ještě telefonovali, kde jsme a jestli opravdu dorazíme (!!!)....a auto na místě nebylo! Nakonec jsme si vybrali jiné. Ok. Slíbená nová autobaterie - neee, ona je dobrá jsme zjistili, necháme vám ji. Auto je na letních gumach, ve smlouvě podepisujete zimní. Pro upozornění - ano, ještě přezujeme. Za chvíli info - dáme vám gumy formou voucheru, žádné vhodné už jsme tu nenašli... Na konci jednání se upomíname o onen voucher, slečna v kanceláři se velice diví -"nic takového neděláme, kdo vám to řekl??" Ok, opet informace, "ještě vám to přezujeme".
Důležité - u aut jsou uvedeny dvě ceny, hotově a na splátky. Cena na splátky řádově vždy o několik desítek tisíc nižší. My jsme hradili na splátky. Při podpisu smlouvy ale vidíme vyšší cenu - pozor!!! ta je jen pro podnikatele a za celkem přísných podmínek. To se ale předem nikde nedozvíte!! Dokonce ještě na place u auta vás prodejce ujišťuje, že se sice díky úrokům s touto cenou trošku zvednete, ale je to výhodnější. Takže nám připadá, že prodejci naplace v kancelářích spolu vůbec nekomunikují a každý tvrdí něco jiného!
Další věc. Při podpisu smlouvy Vám nabízí neuvěřitelné obrovský balíček předražených a zbytečných služeb. Například pojištění "DAP", tedy že v případě totální havárie vám doplatí za částku mezi pojišťovnou a vaší kupní cenou. Za tuto službu chtějí necelé 4000kč. Následně při podpisu smlouvy pojistky jsme zjistili, že tato služba je v její ceně. Takže kdybychom neodmítli jejich balíček, platili bychom jí 2x. Atd atd., nic, Opravdu nic nebylo dobře. A to pomíjím detaily jako nabídnuté kafe l, které nikdy nepřinesli :) Takže my se příště určitě vrátíme do "starých dobrých áček." Esa nebrat.
Marie Jurochová
Otec 80 let potřeboval prodat Felicii. S takto starým autem bych nejela do autobazaru, protože výdělek z takového prodeje bych nepovažovala pro ně za zajímavý. Auto jsem nafotila včetně vad, které jsem i slovně popsala v inzerátu, který jsem uveřejnila na bazoši. Cenu jsem stanovila 20 tis. Ani ne za 5 minut po zveřejnění se ozval autobazar Auto ESA, že mají o auto zájem. Probrali jsme všechny závady, upozorňovala jsem na vše na fotografiích, několikrát jsem byla ujištěna, že mají o auto zájem a cena je pro ně zajímavá. Chtěla jsem mít jistotu, že nepojedu zbytečně, proto jsem se na můj vkus až mnohokráte ujišťovala, že se vším souhlasí a cenu respektují. Za dva dny jsem sehnala druhého řidiče, abychom auto mohli dovézt, protože si otec do městského provozu již netroufá. Znovu jsem volala do autobazaru, znovu jsme se bavili nad fotkami a inzerátem a znovu několikeré ujištění, že auto je pro ně zajímavé a cenu respektují a domluvili jsme se na hodině, kdy dojedeme. Na pobočce nás nechali čekat 1,45 hodiny, načež přišel neskutečně arogantní tvor, který na starého člověka vyštěkl, že auto je šrot a vykoupí ho jedině jako protihodnotu maximálně za 5tis. Oponovala jsem, že jsem byla mnohokráte ujišťována, že auto vykoupí. Vzal si VTP a že ověří komunikaci. Po 20 minutách přišel s tou samou informací. Čekala jsem, že budou licitovat o ceně, že budou hledat další a další závady, ale očekávala jsem slušné jednání. Bohužel technik se choval velice arogantně a vůči starému člověku až hrubě. Pro dokreslení. Zhruba 30 minut tam s námi čekaly dvě ženy na prodej vozu, z nějž by autobazar vydělal minimálně 50 tis. Kč. Když byly svědky arogantního jednání technika, odešly s tím, že na takové jednání nejsou zvědavé a auto prodají jinde. Pro nás to bylo 3 lidé ztratili 3,5 hodiny času a projeto 180 km a i to by se dalo akceptovat, kdybychom my vnucovali staré auto bazaru, ale nejvíce mne rozčílilo, že jednání vyvolal bazar a neustále mne ujišťoval o jejich zájmu.
Dělají si z lidí blázny.