Recenze autobazarů 

 seznam autobazarů

 autobazar

Autobazar Finiš

Stéblová 65 Stéblová u Pardubic 533 45hodnocení: 3.44hodnotilo: 142celkem recenzí: 10

 recenze

Petr Ptáček

Objeli jsme s manželkou několik větších autobazarů a nakonec jsme vybrali v menším 

autobazaru, sice menší nabídka, ale myslím, že kvalita. Přijeli jsme na VW Passat kombi,
manželka prosadila VW Golfa kombi, byli jsme upozorněni na lakovaný nárazník, to se
často nestává, tak že doporučuji.

Jan Matěj

 Měl jsem z nákupu ojetého vozidla strach, ale naštěstí jsem narazil na seriózní autobazar Finiš. Velice profesionální přístup, s koupeným vozidlem jsem byl po 3 měsicích na pravidelném servisu a vše proběhlo bez nutnosti dodatečných nákladů na nějaké opravy, tedy můžu hodnotit jako dobrý nákup.

Jakub Jandl

 Při koupi vozidla jsem se ptal majitele na předchozí recenze, které jsem četl a nebyly moc příznívé, bylo mi řečeno, že je škoda, že se  nemůžou bránit, protože z velké části nebyly pravdivé, ale přesto došlo k výměně zaměstnanců. 

Já jsem spokojen po všech stránkách a autobazar můžu jenom doporučit! 

 

Šimon Balga

Nikdy jsem žádné hodnocení nedělal, ale tady si neodpustím. Dle telefonu s panem majitelem, nebo zaměstnancem autobazaru...auto v top stavu, najeto 60tis. km. Vážím tedy 2,5hod a 200km cesty. Už při prvním promluvení cítím problém. Auto hezké, avšak o km pochybuji(dle volantu, pedálů, páky, kotoučů atd...). Testovací jízda prý není problém, ale očividně pana obtěžuji.Zřejmě jsem jediný, kdo při koupi testovací jízdu asi chce provést. Pán sedá za volant, jedeme asi 2min do nejbližší vesnice, otočí se a ptá se, chcete si to taky zkusit? říkám, jasně. Odjedu si svůj cca kilometr, za svitu oranžové kontrolky palivoměru a neustálého nepříjemného pípíní či zvonění alarmu nezapnutého pásu, protože pan(zřejmě)majitel jaksi neshledal důležité se jak na sedadle řidiče, tak na sedadle spolujezdce zapnout. Takže nebyl slyšet ani motor, ani nic jiného. Vzhledem k totálně sjetým pneu a kotoučům jsem si(i přes to jeho jednání)řekl slušně o slevu 20tis(podotýkám na autě za 430tis) a s úsměvem se na mě pán podíval a říká,, Tak to necháme táák,, . Úsměv jsem tedy opětoval a řekl, ,,asi jóó, nashledanou. Zvláštní ještě bylo, že dle servisní knížky auto za 1.5roku najelo 50tis.km a za dalšího 1.5roku 10tis u stejného majitele. I přes všechno...auto se mně líbilo a chtěl o něm jednat. Slušný způsob bych pochopil, ale pan se mě vyloženě vysmál do obličeje, protože věděl, kolik času a peněz mě ta cesta stála. Takže pokud to byl majitel, jeho chyba. Ale pokud je to zaměstnanec, tak věřím, že nejsem sám, kdo chtěl v bazaru utratit peníze, ale přístup onoho pána udělal své. Nikdy více.

Jan Forbelský

  Auto mám cca čtyři roky a koupoval jsem ho stím.že chci nehavarované a naprosto v pořádku.Cena 270000Postupem,času samozřejmě nějaké investice byli ,ale teď došlo k zásadní!!!Dušovali se,že to není havarované a je to v naprostém pořádku.Teď z podzimu zadní límec na blatníku začal kvézt.Divný,na celém autě ani bublinka tak jsem to odvezl  k lakýrníkoj.A hle.Celí zadní blatník byl naprcanej a vyměněn.Jsem tak nasranej,že mám chuť tam osobně dojet a vyříkat si to osobně.Takže autobazar Finiš nikdy ale fakt nikdy už nedám!!!!!!

Vladimír Cacek

 Doporučuji, vyhnout se velkým obloukem tomuto autobazaru. Mám velice drahou zkušenost. Při reklamaci závady na motoru, kdy se po týdnu rozsvítila kontrolka motoru z důvodu přeskočených rozvodů, a při výměně oleje zjištěná rozpadlá převodovka po vás ještě chtějí zaplatit náklady na opravu. Neskutečné. Kdo nezažil, neuvěří. A navíc okrádají stát o daně, když prodávají k vozidlu druhou sadu kol bez dokladu. 

https://www.tipcars.com/volkswagen-golf/volkswagen-golf-14-tsi-unitedpo-rozvodech-6422624.html

 

 

Lukáš Dohnal

 !!!POZOR!!!

naprosto katastrofální jednání tohoto autobazaru, jako druhé auto do rodiny jsme hledali menší Peugeot 206 v benzínu, v uvedeném bazaru vás oslovil Peugeot 206 1.4 16V který byl dovezen z D přímo bazarem, vozidlo stálo v bazaru už dlouho což nám bylo známo již z dob prodeje našeho předchozího vozu a hledání nového vozu. Při oslovení prodejce nám tento ochotně vozidlo ukázal, samozřejmě byla vybitá baterie a svítila kontrolka airbagu, když jsme se chtěli otočit a jít tak nás prodejce odkázal že za 20min máme dojet a vozidlo bude mít novou baterku a kontrolka již nebude dále svítit. Po opětovném příjezdu do bazaru již vozidlo mělo novou baterku a kontrolka již nesvítila, provedla se testovací jízda kdy nám vozidlo prodejce ani neumožnil řídit z důvpdu že vozidlo je z dovozu a může ho řídit jen on. vzhledem k tomu že vůz měl viditelně orezlé koutouče tak jsem ani moc neřešil "chrčení" při rozjezdu což i prodejce oznamoval při jízde, vozidlo jsme tedy koupili a přítelkyně s ním odjela domů. Za hodinu jsme jeli vozidlo dotankovat a zjistil jsem extrémní hluk převodovky a po ohřátí motoru se vždy na volnoběh rozsvítila kontrolka mazání motoru. Jeli jsme ihned za prodejcem který se s vozem projel a oznámil že sice chrčí převodovka ale to dělají všechny a pokud chceme něco reklamovat tak si tam nechají vozidlo 30dnů, peníze samozřejmě odmítl vrátit!!! vozidlo jsem po poradě s právním zástupcem odvezl k soudnímu znalci a k prodejci Peugeot, kde potvrdili vadu převodovky na diferenciálu převodovky a dále poškocení motoru v oblasti čerpadla mazání  o všem prodejce věděl a dělal vše pro to aby závady zamaskoval 

Dnešního dne jsme podali podnět k prošetření záležitosti Policii ČR - doporuřuji v uvedeném bazaru nic nekupovat a ani v nejmenším nevyužívat jejich služeb....

Karel Nekvasil

V roce 2012 jsem si přes inzerci na portálu TipCars vyhlédl v tomto autobazaru vůz Ford Focus II 1,6 d  Auto jsm si prohlédl a po zkušební jízdě cca.2km. jsm se rozhodl auto zakoupit,po sepsání kupní smlouvy a zaplacení částky 135 000 kč. jsem při odjezdu zjistil že je zasklé obložení zadní brzdy,tudíž jsem závadu ihned reklamoval. prodejce argumentoval že je to běžná závada kterou mi odstraní,ale nemá náhradní díl ani nikoho kdo by pro něj někam zajel,proto jsem se rozhodl že auto ihned vrátím. Toho se prodejce zalekl a dohodli jsme se že mi dá peníze a já dojedu do nedalekých Pardubic koupit nové obložení které mi jejich mechanik na jejich náklady vymění,s tímto jsem tedy souhlasil protože jsem již spěchal do práce. Po odstranění závady jsem tedy odjel s autem domů,po ujetí cca 50nkm. se však projevila další závada,auto začalo cukat až motor zhasl a nešlo nastartovat,již tímto rozezlen jsem volal zpět do autobazaru že jim tam auto odtáhnu a budu chtít zrušit kupní smlouvu a vrátit peníze. To už jsem jednal přímo s panem majitelem který mi zdělil že mi už peníze vrátit nemůže protože je už odvezl do banky,což mi přišlo nějaké podezřelé protože od podpisu smlouvy uběhla sotva hodina. Nicméně po poradě s mým známým automechanikem jsme auto odtáhly na první pumpu  kde jsme dotankovali kvalitní naftu . Auto podařilo zprovoznit,ale zůstala rozsvícená kontrolka diagnostiky -porucha motoru. Auto se chovalo již normálně jen svítila zmíněná kontrolka tak jsem se rozhodl že s autem dojedu domů a navštívím autorizovaný servis zn. Ford Druhý den mi v autorizovaném servisu Ford Bospor v Mladé Boleslavi po diagnostickém testu sdělili že porucha je způsobena nedoplněním aditiva do filtru pevných částic a tím došlo k jeho ucpání,sdělili mi též že o tom v autobazaru museli nejspíš vědět protože se danná kontrolka rozsvěcuje pravidelně dokud není aditivum doplněno a tím i činnost filtru pevných částic. Volal jsem tedy opět do autobazaru a chtěl se dohodnout jak to budeme řešit,jaké ovšem bylo mé rozčarování když se pan majitel autobazaru vyjádřil že o níčem neví a že auto bylo v době prodeje naprosto v pořádku. Závěrem chci říct že mě toto nezodpovědné jednání autobazaru( základní servisní ůkon-doplnění aditiva) stálo dodatečné náklady 40 000kč ( výměna filtru pevných částic,nutná výměna oleje a filtru,aditivum a práce) Proto můj verdikt zní Atobazar Finiš již nikdy více !!!

Jaroslav Kaplan

Nabízené auto toyota avensis za 280000,- 140000 km TOP stav. Po příjezdu nešlo nastartovat, zaměstnanec startoval přes kabely. Po prohlédnutí, ďůlky v laku, přední maska výrazně od kamínků, zadní nárazník popraskaný od promáčknutí. Pane prodavači v motoru chybí kryt rozvodů řemene, zaměstnanec přikyvuje. Dávám dotaz na slevu, zaměstnanec odvětí není důvod, auto prý prohlížel mechanik a je vpořádku. Trvalo to 5 min. otočka o 180 stupňů v tomto bazaru NEKUPOVAT.

Jiří Filipovský

 

návštěva 15.3.po telefonickém dotazu vše OK.vůz v TOP STAVU,první majitel.Mé zkušenosti,arogantní prodávající,na dotazy ohledně vozu byli,nevím tak jsme to vykoupili,dělal dojem co bychom za ty peníze chtěli,jednalo se o necelých 170 000.Zjištěno po krátké prohlídce.Jednalo se o vůz BRAVO.Nebyla servisní knížka,první majitel nějaká společnost,vůz vykoupen autobazarem,nesouhlasí číselné kódy na sklech,poškozené přední okno,motor špatně startuje a je poměrně hlučný,na to že má najeto 80 000km,značně opotřebovaný kryt spojkového pedálu,dál jsem už přestal mít zájem o tento vůz.

Výsledek této návštěvy AUTOBAZARU FINIŠ PARDUBICE je 400 km ujeto zbytečně,a promrhaný čas.